Новохатська Оксана Олександрівна
Вчитель
образотворчого мистецтва,
художньої культури та історії.
образотворчого мистецтва,
художньої культури та історії.
НВО № 6
м. Кропивницький
м. Кропивницький
Моя педагогічна
освіта
Кіровоградський Педагогічний університет
ім. В. Винниченка за спеціальністю “Вчитель образотворчого та декоративно-
прикладного мистецтва, дизайнер”.
Кіровоградський Педагогічний університет
ім. В. Винниченка за спеціальністью
"Історія", кваліфікація "Історик. Вчитель історії"
ім. В. Винниченка за спеціальністю “Вчитель образотворчого та декоративно-
прикладного мистецтва, дизайнер”.
Кіровоградський Педагогічний університет
ім. В. Винниченка за спеціальністью
"Історія", кваліфікація "Історик. Вчитель історії"
Вчитель “ІІ категорії”
Власний особистий і педагогічний портрет
художня вишивка, оригамі, квіллінг.
Вважаю використання комп’ютерних технологій в сучасній освіті як один із необхідних засобів професійної діяльності вчителя.
Комп’ютер перестає бути джерелом інформації, а стає організатором навчально-пізнавальної діяльності
Власний особистий і педагогічний портрет
Як у краплі роси відображається весь світ, так у
вчителя повинна я вважаю відображатися вся культура.
Я люблю дітей, всяких:
гучних і тихих, слухняних і примхливих, чистеньких, доглянутих і неохайних,
гарненьких і не дуже. На тій простій підставі, що вони - діти. Адже вчитель не
повинен бути несправедливим, недобрим, жорстокою людиною, тому що найбільше дитину
ранить несправедливість. Хороший вчитель має бути зразком вихованості і
культури поведінки; грубість, крики, образи в школі недопустимі.
Робота вчителя – це безмежне поле, на якому
потрібно завзято та наполегливо працювати. Щодня пошук, щодня несподіванки, то
прикрі, то кумедні, щодня – відкриття, які неможливі без натхнення.
Інколи думаєш – досить… Але
є в нашій роботі щасливі й радісні моменти заради яких хочеться працювати,
вдосконалюватися, і тоді схаменешся – все недаремно! І знову починаєш спочатку…
А.С. Макаренко зазначав, що
«…діти – це життя, і життя прекрасне, і ставитися до них треба як до товаришів
і громадян, поважати їхнє право на радість і обов’язок відповідальності».
Вчитель є творцем дитячих душ, процес педагогічної творчості постійно підштовхує
на пошуки нових методів і форм роботи з учнями.
Розуміти дітей – означає
володіти щонайвищою майстерністю їхнього виховання. Хто виховує хороших людей,
той і перемагає. Ми повинні піднятися до розуміння того, що кожна дитина, кожен
учень – це Особистість, яку ми повинні відчути серцем, підтримати в разі
необхідності, вселити надію на щасливе майбутнє. Головне – створити в людині
Людину. Це як збудувати храм, що завжди не просто. Для цього потрібно змінити
свою свідомість, перейти на інший рівень. Одягти інші окуляри. Інакше
подивитися на світ. Але тільки так можна і себе вдосконалити і допомогти іншим
досягнути життєвого успіху.
Не можу не сказати на
закінчення про зовнішній вигляд вчителя. Сучасний вчитель, молодий чи
літній, повинен стежити за собою, бути охайним, мати свій стиль. Діти люблять
красиве у всіх проявах.
Учитель - це покликання,
учительство - це служіння, а не робота.
Мої захоплення:
Петриківський розпис, писанки,художня вишивка, оригамі, квіллінг.
Вважаю використання комп’ютерних технологій в сучасній освіті як один із необхідних засобів професійної діяльності вчителя.
Комп’ютер перестає бути джерелом інформації, а стає організатором навчально-пізнавальної діяльності
Застосування ІКТ на уроках образотворчого мистецтва та художньої культури сприяє всебічному і гармонійному розвитку особистості дитини, насамперед розвитку її творчих здібностей та дозволяє:
●підвищувати продуктивність уроку;
●підвищувати якість рівня використання наочності на уроці;
●об’єктивно та своєчасно проводити контроль та підведення підсумків ;
● дозволяє залучити учнів для створення творчих робіт ;
●підвищувати пошук інформації з найрізноманітніших джерел;
●розвивати самостійне мислення.
Організовуючи навчально-виховний процес на уроках образотворчого мистецтва та художньої культури я використовую різні методи, що є актуальними в системі мистецької освіти:
Організовуючи навчально-виховний процес на уроках образотворчого мистецтва та художньої культури я використовую різні методи, що є актуальними в системі мистецької освіти:
загальні:
- метод розповіді та бесіди;
- метод наочності;
- ігровий метод;
- метод порівняння і зіставлення;
- метод узагальнення
та спеціальні:
- метод художньо-педагогічної драматургії;
- метод драматизації;
- метод «зруйнування»;
- метод «емоційного заряду»;
- метод забігання наперед і повернення до вивченого матеріалу.
У своїй роботі я
застосовую різні форми навчання
- Індивідуальна робота
- Робота в групах
- Колективна робота
- Робота в парах
Шляхи реалізації активних форм навчання на уроках образотворчого мистецтва
та художньої культури
•Предметні тижні
•Міжпредметні зв’язки на уроках
•Проведення нетрадиційних уроків
•Проблемні ситуації
•Метод проектів
Методи мотивації навчання:
●Бесіда
●Метод здивування
●Метод “Чистий аркуш ”
●“Відстрочена відгадка”
●Кросворди
●Асоціації на дошці
●Мозкова атака
●Рольові ігри: “Взнай мене”
Використовую нетрадиційні види уроків:
●Урок – вікторина
●Урок – інтерв’ю
●Урок – конкурс
●Урок – дискусія
●Урок – захист
●Урок – картинна галерея,
або художній салон
●Урок – подорож
●Урок – КВК
Вірний напрямок! Вперед!!!
ВідповістиВидалитидуже важливо, коли вчитель не просто дає матеріал, а й піклується за кожну дитину, за її/його знання, розвиток. Ознайомившись з Вашим блогом, бачу, что наші діти в надійних руках!
ВідповістиВидалитиЩиро бажаю Вам, щоб джерело Вашого натхнення у служінні дітям ніколи не пересихало! Побільше б таких вчителів нашим школам!
ВідповістиВидалитиВаше серце завжди наповнене співчуттям, добротою і милою приємністю.Цими чудовими якостями Ви щедро ділитесь з дітьми. Вам вірять, Вас люблять і шанують. Ви здійснюєте зв’язок часів, продовжуючись у своїх учнях. Дякуємо Вам за все!
ВідповістиВидалитиБажаю успіхів!
ВідповістиВидалитиВи молодець і захоплення ваші чудові. Хай вам щастить!
ВідповістиВидалитиДякую!!!
ВідповістиВидалити